قوانین خرید خارجی

ما به صورت کلی بخشی از قوانین خرید باتری از چین را به اختصار در اینجا توضیح می دهیم.

1- پس از قطعی شدن سفارش در کالا از طریق مشتری و واریز پیش پرداخت و یا پرداخت کامل، با توجه به ثبت شدن سفارش در چین و انجام شدن خرید، امکان لغو سفارش و یا عودت وجه وجود نخواهد داشت.

2- مسئولیت اشتباه در سفارش، اعم از تعداد و مدل و…. بر عهده مشتری می باشد و معمولا امکان تعویض یا عودت کالا وجود نخواهد داشت.

3- زمان تحوبل اعلامی از طرف فروشنده و در شرایط معمول تجارت جهانی می باشد.

در صورت بروز شرایط خاص یا محدودیت گمرکی در ایران، این زمان تغییر خواهد کرد. که به اطلاع خریدار خواهد رسید و در این صورت تاخیر رخ داده شده بر عهده فروشنده نیست.

4- معمولا زمان اماده سازی محموله در چین بین 5 تا 7 روز کاری می باشد، مگر در مورد کالاهای خاص یا کالاهای سفارشی که به زمان بیشتری نیاز است.

و زمان اماده سازی و حمل کالا از چین تا دفتر فروشگاه باتری اصالت 60 روز کاری تخمین زده می شود.

5- اعتبار قیمت های اعلام شده در پیش فاکتور با توجه به نوسانات ارزی 24 تا 48 ساعت می باشد و فروشنده مجاز است در صورت نوسانات شدید نرخ ارز، پیش فاکتور جدید ارائه دهد.

6- چنانچه همکارانی که پیش پرداخت واریز کرده اند و تمام هزینه دریافت نشده است، به دلیل نوسانات قیمت ممکن است قیمت اعلام شده برای خریدار تغییر کند.

7- بدیهی است قیمت پس از اعلام فروشنده و تایید خریدار و هنگامی که واریز وجه به صورت کامل انجام شود، خرید قطعی بوده و پس از آن هیچگونه ادعایی از طرف خریدار و فروشنده مبنی بر ضرر و زیان قابل قبول نیست.

8- در هر مرحله از خرید می توانید با کارشناسان ما از طریق تلفن 09119725051 در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید.